Nyhet:Årets HR-chef

Nominera Årets HR-chef

Utmärkelsen Årets HR-chef på Recruitment Awards 2024/2025 presenteras av Sveriges HR-förening.

Årets HR-chef presenteras på galan Recruitment Awards av Sveriges HR-förening. Priset har instiftats för att uppmärksamma en HR-chef som genom sitt arbete har skapat effektivitet, medarbetarengagemang och långsiktig affärsframgång. Priset delas ut under galan på Recruitment Awards 2024/2025 på Hamburger Börs den 19 mars 2025.

Att nominera Årets HR-chef är ett sätt att uppmärksamma en HR-chef som du tycker har gjort en avgörande skillnad för sin organisation. En framstående HR-chef är någon som går utöver sina arbetsuppgifter genom att främja en positiv arbetskultur, driva strategiska personalfrågor och skapa hållbara förbättringar. De stärker både strategiska affärsmål och medarbetare genom sitt ledarskap och engagemang.

Årets HR-chef kan ha framgångsrikt hanterat förändringar, skapat innovativa utvecklingsprogram eller ha arbetat för att förbättra mångfald och välmående.

”Sveriges HR-förening står självklart bakom Årets HR-chef. Vi vill uppmärksamma de HR-chefer som har skapat förutsättningar som får både verksamheter och medarbetare att växa”, säger Petra Schedin Stergel, Sveriges HR-förenings generalsekreterare och vd.

Vem vill du nominera till Årets HR-chef?

Du kan nominera en HR-chef som du tycker ska få utmärkelsen Årets HR-chef. Du kan göra det till och med 12 december. https://www.recruitmentawards.se/nominera/