HR-dagarna

23-24 oktober 2024

Tema: Co-creating for a sustainable future

Välkomna till HR-dagarna 23-24 oktober 2024 där vi gemensamt utforskar och medskapar årets tema “Co-creating for a sustainable future”. Vi samlar ledande forskare, experter, innovatörer och praktiker för att dela insikter och idéer om hur vi tillsammans kan forma en hållbar framtid med people i fokus. Genom samarbete och kreativitet kommer vi att utforska spännande lösningar och idéer. Detta event är en plattform för att inspirera och stödja HR-professionella i att forma en framtid där människor, teknik och planeten blomstrar i harmoni.

Programmet släpps löpande under våren 2024. Prenumerera på nyhetsbrevet för att få alla uppdateringar kring HR-dagarna.

Kombo

Delta fysiskt på At Six i Stockholm den 23 oktober (inkl mat och dryck) och digitalt den 24 oktober. Limiterat antal biljetter, först till kvarn. Bli medlem i HR-föreningen och få rabatt på din biljett!

DAG 1
Välkommen till At Six (Brunkebergstorg 6, Stockholm). Dagen inleds med det gemensamma eventprogrammet. Under eftermiddagen en exklusivt programdel för dig med kombo-biljett.

DAG 2

Pris exkl moms. Läs köpvillkor

Digital

Delta på HR-dagarna på den plats som passar dig! Med denna biljett deltar du helt digitalt på eventets båda dagar och tar del av programmet på den plats där det passar dig bäst. Just nu till early bird-pris (gäller begränsat antal biljetter)!

DAG 1

DAG 2

Pris exkl moms. Läs köpvillkor

Moderator för HR-dagarna

Siri guidar dig genom eventet

Siri Wikander har jobbat i olika ledarskapsroller inom HR och kommunikation, både i stora börsnoterade bolag som Axfood och Scandic men också i mindre scale-ups. Numera arbetar Siri som självständig konsult och hjälper organisationer att ställa om kultur och ledarskap så att det stödjer ständigt lärande. Siri är aktiv i utvecklingen och debatten kring nya sätt att jobba för att möta den digitala strukturomvandlingen som pågår. Siri är krönikör i Chef och driver nyhetsbrevet och podden #beyondwork.

Program 23 oktober

Släpps under våren 2024