Nyhet:Tips

Framtidens arbetsliv & hybridarbete

Hur ska man tänka kring framtidens arbetsliv och hybridarbete? HR-föreningen har samlat länkar till innehåll som kan ge dig stöd.

Hur ska man tänka kring framtidens arbetsliv och hybridarbete? Vi står alla inför olika utmaningar och befinner oss i olika faser av förändring beroende på organisation, bransch och specifika förutsättningar. Ingen sitter inne på facit eller alla rätta svar vad som fungerar bäst för din organisation Men vi vill försöka att ge er medlemmar lite hjälp på traven i den fas just ni befinner er i och stöd för just era utmaningar.

HR-föreningen har samlat länkar till innehåll som kan ge dig stöd i frågan kring framtidens arbetsliv och hybridarbete. Du hittar rekommenderade poddar, rapporter, webinar, artiklar och webbkurser. Vissa länkar ger dig mer praktisk hjälp och andra länkar ger dig stöd inför ert strategiska arbete framåt.

Hybridarbete – hur får man ihop det?

Generella trender och studier inom HR nu och framöver