Nyhet:HR

Nytt digitalt HR-nätverk

I höst startar HR-föreningen ett nytt nätverk för våra medlemmar: Generell HR, digitalt. Nätverket vänder sig till dig som arbetar brett med HR-frågor.

Detta nätverk är digitalt och startar hösten 2024. Nätverket vänder sig till dig som söker ett kunskaps- och erfarenhetsutbyte med kollegor från andra organisationer och företag. Du arbetar brett med HR-frågor och vill nätverka, bolla tankar och idéer, stötta varandra och prata om vad som händer på området. Vi vill vidga ditt perspektiv, skapa förutsättningar för lärande och bygga relationer samt lära och utvecklas tillsammans.

Nätverket vänder sig till våra medlemmar som är mitt i HR-karriären och arbetar inom roller som HR Business Partner och HR generalist, med erfarenhet av HR-rollen i små eller stora bolag, lokala eller globala, privata eller offentliga.

Vill du vara med? Logga in och anmäl dig här.