Webinar:Digitalt

I den bästa av världar?

Välkommen till detta webinar, som vi önskar ska bidra till en utvecklingsorienterad diskussion om HR-organisering i Sverige, ge en del insikter och rekommendationer för att kunna möta framtidens arbetslivsutmaningar.

Om möjligheter och utmaningar för HRM i Sverige idag

Samtal kring rapporten "I den bästa av världar?"

7:15 - 8:00

En färsk rapport, med titeln “I den bästa av världar? Om organisering av HR/HRM i Sverige,” sätter strålkastarljuset på den svenska modellen för HR-organisering och dess anpassning till det snabbrörliga arbetslivet och teknologiska framsteg.

Nu bjuder HR-föreningen tillsammans med Centrum för global HRM (CGHRM) in till ett webinar där du får en presentation av rapporten och ett efterföljande samtal mellan Stefan Tengblad och Johanna Flanke om möjligheter och utmaningar för HRM i Sverige idag. Du får som alltid möjlighet att ställa frågor och dela tankar.

Medverkande är Stefan Tengblad, Professor inom HRM och författare till rapporten, och Johanna Flanke, VD/Generalsekreterare för HR-föreningen.

Anmäl dig för att delta den 26 januari 08.15 – 09.00. Plattform för webinariet är Zoom.

Tips inför detta webinar:

Anmälan är stängd