Lokalt event:Göteborg

HR after work – Sommarmingel i Göteborg

HR-föreningen region väst bjuder in till HR sommarmingel i Göteborg den 11 juni!

Varmt välkommen på en somrig HR After Work i härliga ”Orangeriet” med tillhörande takterrass med utsikt över Göteborg!

Vi startar klockan 17 och efter en stunds mingel med ett glas bubbel och något lättare att äta, bjuds du på en kort presentation av vad som är aktuellt inom HR/People just nu.

Därefter blir det tillfälle för samtal och erfarenhetsutbyte kring dagsaktuella frågor såsom: Hur ser de senaste ledarskapstrenderna ut? Vad kommer lönetransparensdirektivet att innebära? Hur kan man ta nästa steg i sitt arbete med mångfald och inkludering? Vilka system inom HR skulle passa i min organisation? Vad innebär de nya AFS:arna? Vad säger de senaste undersökningarna inom employer branding? Kanske har du lyssnat på HR-föreningens webinar samma morgon på temat ”Starta din AI-resa: praktiska tips och råd om AI inom HR” och vill diskutera det tillsammans med andra?

Ta chansen att träffa och nätverka med andra inom HR-föreningen i väst!

Det här är också ett tillfälle för dig att komma med förslag och önskemål om utbudet inför hösten!

Vi ser fram emot att få träffa dig och fira in sommaren tillsammans den 11 juni!