Webinar:Digitalt

Medlemsexklusivt webinar: Starta din AI-resa: praktiska tips och råd om AI inom HR

Tips för hur du praktiskt kommer igång med AI

Be the change: Verktyg för att implementera AI i hela verksamheten

Medlemsexklusivt material i form av guide och AI-policy

6:15 - 7:00

I detta medlemsexklusiva webinar får du konkreta tips på hur du kommer igång och använder AI i dina HR- och rekryteringsprocesser. För att kunna vara en föregångare och inspirera din organisation till att se möjligheterna med AI, får du också konkreta verktyg för hur du kan implementera och vidareutveckla användningen av AI i hela verksamheten.

Under webinaret får du möjlighet att ställa frågor om allt du undrar om AI. Du kan också ta del av nätverkets erfarenheter av AI, och dela med dig av dina, om du vill.

Efter webinaret får du ta del av medlemsexkslusivt material som du kan använda i ditt AI-arbete, inklusive en steg-för-steg-guide för hur du kommer igång med AI, samt ett förslag till en AI-policy som reglerar hur AI kan och bör användas i din organisation.

Vi ses den 11 juni klockan 08:15!

Anmälan är stängd

Medverkande

Chief Innovation Officer på Talentech

Malin Gustafsson

Malin Gustafsson, Chief Innovation Officer på Talentech, Nordens ledande leverantör av rekryteringsverktyg och HR-system. Med en bakgrund som jurist och passion för innovativ teknologi, kombinerar Malin det bästa av två världar för att maximera potentialen av AI inom HR.