Webinar:Play

Syfte - make it or don't fake it

HR-föreningen och Top Employers Institute går samman för att utforska kraften i organisationers syfte. I en värld där syftet aldrig har varit viktigare, tar vi med dig på en resa för att förstå dess avgörande roll och hur det kan forma en framgångsrik arbetsplats.

När syftet försummas är konsekvenserna djupgående. Det påverkar medarbetarnas motivation, finansiell hälsa och organisationens trovärdighet negativt. Men att skapa ett syfte är en nyanserad resa. Det måste vara äkta, komma inifrån och inte bara vara en yttre fasad.

Under detta webinar kommer du få:

• Exklusiva insikter från HR-föreningen senaste rapport om syfte (släpps feb 2024).
    Med utgångspunkt i resultaten från HR-föreningens senaste People Insights Lab, kommer vi att utforska hur ett väldefinierat och äkta syfte inte bara är ett alternativ utan en nödvändighet för dagens företag.

• Strategier kring att att odla och upprätthålla en syftesdriven kultur.
    Vad definierar en topparbetsgivare och hur kan man kontinuerligt utvecklas och hänga med i en ständigt föränderlig affärsvärld? Top Employers Institute delar med sig av deras insikter och expertis.

Från 2024-01-30

Ta del av webinaret