Webinar:Play

Så kommer du i gång med arbetet kring företagets bilar

Detta webinar har fokus på hur du enkelt hanterar de utmaningar du står inför som både HR- och vagnparksansvarig.

Har du blivit ansvarig för företagets bilar, men osäker på var du ska börja? Eller är du redan i full gång, men vill hitta bättre sätt att förenkla och tidseffektivisera ditt arbete – och säkerställa att du får marknadsmässigt betalt?

Kika då på detta webinar där Kvdbil fokuserar på hur du enkelt hanterar de utmaningar du står inför som både HR- och vagnparksansvarig. De presenterar lösningar på frågor som samlats in från hundratals HR-ansvariga genom en Sifo-undersökning, ger dig nya verktyg för fordonshantering och låter sina experter visa hur det kan bli lika enkelt som 1, 2, 3 att sälja företagsbilen.

Ta del av webinaret

Webinaret är låst för icke-medlemmar