Webinar:Play

Community forum: Insikter från “Löneundersökning för HR-professionen i Sverige”

Inspelning från vårt Community forum om lön inom HR. En djupdykning i löner, förmåner, arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter.

Hur ser löneläget och förmåner ut för yrkesverksamma inom HR/People-professionen i Sverige? Under detta community forum play får du ta del av resultatet från “Löneundersökning för HR-professionen i Sverige 2024”.  Du som medlem kan även kunna ladda ner hela rapporten här.

Över 1000 svarade på undersökningen “Löneundersökning för HR-professionen i Sverige 2024: En djupdykning i löner, förmåner, arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter”, som HR-föreningen genomförde tillsammans med samarbetspartnern RewardSmarter under början året bland medlemmar och yrkesverksamma inom HR/People.

Nu är det dags att dela med oss av resultatet och du som medlem är varmt välkommen att titta på detta webinar där HR-föreningen tillsammans med RewardSmarter presenterar resultatet och lyfter fram intressanta delar av analysen.

Rapporten planeras att släppas under mars.

Ta del av webinaret

Webinaret är låst för icke-medlemmar