Webinar:Play

Starta din AI-resa: praktiska tips och råd om AI inom HR för hur du praktiskt kommer igång med AI

Inspelning från medlemsexklusivt webinar där vi går igenom praktiska tips och råd om AI inom HR för hur du kommer igång med din egen AI-resa

I detta medlemsexklusiva webinar får du konkreta tips på hur du kommer igång och använder AI i dina HR- och rekryteringsprocesser. För att kunna vara en föregångare och inspirera din organisation till att se möjligheterna med AI, får du också konkreta verktyg för hur du kan implementera och vidareutveckla användningen av AI i hela verksamheten.

Då det är ett fördjupande webinar av mer interaktiv karaktär fick deltagarna möjlighet att svara på och ställa mycket frågor till Malin Gustafsson, Chief Innovation Officer på Talentech som var föreläsare. De fick också ta del av andras erfarenheter i nätverket med både utmaningar och möjligheter. Efter webinaret fick även dessa tillgång till exklusivt material som kan användas i ens egen AI-resa (en steg-för-steg-guide för hur du kommer igång med AI, samt ett förslag till en AI-policy som reglerar hur AI kan och bör användas i din organisation).

Ta del av webinaret

Webinaret är låst för icke-medlemmar