Nyhet:Kompetensutveckling

HR-föreningen i podden Upskill & Reskill

HR-föreningens generalsekreterare och vd Johanna Flanke gästar podden Upskill & Reskill - 100 case om livslångt lärande i arbetslivet

Pär Lager och Johan Winsborn ligger bakom podden Upskill & Reskill som lyfter fram olika exempel och inspiration kring livslångt lärande i arbetslivet.

I det åttonde avsnittet av podden gäster HR-föreningens generalsekreterare och vd Johanna Flanke för ett samtal om hur HR-rollen i organisationer och företag förändras i en allt snabbare takt och där lärande och kompetensutveckling blir allt viktigare. Johanna delar med sig av tips och erfarenheter från sin långa karriär som HR-chef i både globala industriföretag och myndigheter.  Och självklart inspirerar hon med goda exempel från medlemsorganisationer i HR-förening som arbetar smart och framgångsrikt med upskill och reskill.

Du hittar avsnittet på plattformar där poddar finns såsom Spotify, Apple Podcasts etc.