Nätverk:Linköping Norrköping

Generell HR, Linköping och Norrköping

Nätverket vänder sig till dig som arbetar brett med HR-frågor och söker ett kunskaps- och erfarenhetsutbyte med kollegor från andra lokala organisationer och företag. Vi tillämpar roterande värdskap och i början av varje termin sätter nätverket gemensamt agendan för terminens träffar. Vi förväntar oss att du kan delta aktivt i nätverket.

Om nätverket

Exempel på diskussionsteman:

• Krishantering
  • Intern kommunikation
  • Feedback och ledarskap
  • Rekrytering och introduktion

Plats

Linköping och Norrköping. Vi träffas vanligtvis mellan 07.30-09.00 två gånger per termin.

För vem?

Nätverket vänder sig till dig som har ett brett ansvar inom HR, både strategiskt och operativt. Du arbetar inhouse som HR-generalist eller motsvarande. Vi tar inte in konsulter som medlemmar.

Logga in

För att kunna ta del av innehållet behöver du ha ett medlemskap i Sveriges HR Förening. Ta del av innehållet genom att bli medlem eller logga in.