Webinar:Digitalt

Vad tycker cheferna om HR egentligen?

Vad tycker cheferna om HR? 800 chefer har svarat.

Tidningen Chef presenterar sin undersökning om chefens inställning till HR.

7:15 - 8:00

Stöd, kontroll, administration, strategier eller rent av styrning. Chefens bästa vän eller något som stjälper mer än det hjälper? Åsikterna om och förväntningarna på HRs roll är många. Vad är poängen med HR – egentligen? Och hur har funktionen förändrats genom tiderna?

Nu bjuder HR-föreningen in till ett webinar tillsammans med Tidningen Chef för att ta reda på just det. Under hösten genomförde Chef en undersökning om chefens inställning till HR som besvarades av över 800 chefer. Är du också nyfiken och vill ta del av resultatet och få göra det genom en spännande presentation och dialog där Chefs Calle Fleur deltar tillsammans med vår generalsekreterare Johanna Flanke?

Välkommen till detta webinar där vi avslöjar… är det så att alla tycker om HR?

Medverkande är Calle Fleur, Chefredaktör och ansvarig utgivare Chef, vice VD Chefakademin och Johanna Flanke, VD/Generalsekreterare för HR-föreningen.

Tips inför detta webinar:

• Bjud med dina chefskollegor för att lyssna in och sedan tillsammans se till att hålla dialogen i gång om hur ni tillsammans utvecklar organisationen på bästa sätt utifrån era roller. Detta webinar är öppet för alla att delta på, oavsett om du är medlem i HR-föreningen eller inte.

Anmälan är stängd