Lokalt event:Norrköping

People-frukost i Norrköping

Träffas och nätverka med HR-kollegor i Norrköping

Erfarenhetsutbyte för dig som gillar ledarskap, organisation, personal och kulturfrågor

Vi bjuder in till People-frukost i Norrköping den 2 februari 2024!

Varmt välkommen till en frukost med erfarenhetsutbyte för dig som gillar ledarskap, organisation, personal och kulturfrågor! I tiderna som är och med utmaningarna vi står inför behöver vi tänka nytt och dra nytta av varandras erfarenheter och perspektiv. Därför inleder vi 2024 med att samla HR-studenter, HR-experter och ledare från olika verksamheter och branscher på en frukost, med möjlighet att diskutera dina aktuella frågor och utmaningar inom HR-området. Passa på att möta och inspireras av andra människor och bredda ditt nätverk. Frukosten anordnas för medlemmar i HR-föreningen och alla andra som vill vara med. Vi hoppas att se dig där!

Vad önskar du diskutera med oss på frukosten? Skicka gärna in fråga/ämne till oss på förhand i samband med din anmälan.

Vid övriga frågor kontakta Linda Stenqvist (linda@humanclarity.se) eller Christina Botvidsson (christina.botvidsson@ntm.se)

Begränsat antal platser. Sista anmälningsdag är 24 januari.

Vi ses den 2 februari!

/HR-föreningen region sydöst