Lokalt event:Stockholm

Lärande organisationer – i forskningen och praktiken!

Välkommen till ett frukostseminarium på temat lärande organisationer. Vi ses den 22 september kl 07:30 på Epicenter Stockholm.

Inspireras och få perspektiv på den ständiga utmaningen i att skapa förutsättningar för lärande

Med Jon Ohlsson (professor i pedagogik och didaktik) och Eva Lessing (Head of People and Development)

Välkommen till ett frukostseminarium med två spännande profiler verksamma inom området. Jon Ohlsson, professor i pedagogik och didaktik vid Stockholms universitet och författare till flertalet böcker och publikationer med lärande i fokus och Eva Lessing, Head of People and Development på Sinch med lång erfarenhet från lärande i praktiken på flertalet spännande bolag. De kommer denna morgon inspirera och ge dig nya perspektiv på den ständiga utmaningen i att skapa förutsättningar för lärande.

Datum: Fredag 22 september.

Tid: Frukost från kl 07:30, presentationen startar kl 08:00. Vi lovar att lämna plats för frågor innan klockan slår 09.00 och vi säger tack för idag.

Plats: Epicenter, Mäster Samuelsgatan 36, Stockholm

Begränsat antal platser, anmäl dig för att delta.

Som uppladdning inför frukostseminariet kan du lyssna på Jon Ohlssons medverkan i HR-föreningens egna podcast Fråga forskaren: Lärande 2.0 – Styrmodeller för en lärande organisation

Varmt välkomna önskar styrelsen HR-föreningen region öst!

På gång

Du har sett 4 av 67 på gång