Lokalt event:Luleå

Inspirationsfrukost – Från skitsnack till superkultur

Välkommen på inspirationsfrukost i Luleå!

Om vikten av inkluderande kommunikation för att skapa schyssta arbetsplatser och starka team

6:30 - 8:00

Välkommen på en inspirationsfrukost i Luleå med temat Från skitsnack till superkultur.

Under denna morgon kommer Mariana Vnuk, strateg och copywriter på̊ Oh My, berätta om vikten av inkluderande kommunikation för att skapa schyssta arbetsplatser och starka team.

Mariana ligger bakom det uppskattade Instagramkontot Normkollen som ger en hint om vad föreläsningen kommer att handla om.

Det kommer att finnas tid för frågor och erfarenhetsutbyte. Vi berättar också om HR-föreningen och det nystartade nätverket i Norrbotten.

Medlemmar bjuds på frukost. För icke-medlemmar tillkommer en kostnad på 145kr inkl. moms för frukost och betalas på plats direkt till Hotell Savoy.

Datum: 14 november 2023

Tid: Kl 08:00-09:00, frukost från 07:30

Plats: Luleå, Hotell Savoy

Sista anmälningsdatum: 7 november 2023

Frågor: Kontakta Lenita Ericson från HR-föreningen region norr eller info@hrforeningen.se.

Varmt välkommen!