Lokalt event:Uppsala

Höstens HR AW

Välkommen på after work i Uppsala. Starta hösten på bästa sätt med nya och gamla kontakter, inspiration och lärande!

Tema: AI och HR

Mingla och diskutera tillsammans med HR-kollegor i Uppsala

Välkommen på höstens HR AW i Uppsala!

Starta hösten på bästa sätt med nya och gamla kontakter, inspiration och lärande! Denna gång kommer vi djupdyka inom AI och HR. Under denna AW blir vi inspirerade av Rolf Kusch från Peops Relations om framtiden för AI inom HR, med Chat-GPT som en praktisk tillämpning och exempel. Vad kommer AI att tillföra HR? Kommer den att ersätta eller hjälpa oss? En sak är säker: AI kommer inte att försvinna. Dessutom kommer vi såklart mingla, nätverka och diskutera tillsammans!

Vi ses i centrala Uppsala (plats meddelas inför eventet) och denna after work arrangeras av HR-föreningens styrelse i region norr, People Value och Peops Relations. Vi bjuder på lättare snacks och ett glas att dricka. AWn är öppen för alla – så ta gärna med en kollega eller vän!

Har du frågor om eventet? Kontakta ordförande HR-föreningen styrelse region norr genom Jenny de Raadt eller info@hrforeningen.se.

Anmälan är stängd

På gång