Lokalt event:Malmö

Frukostmingel: Samtal om workplace experience

HR-föreningen och Wihlborgs bjuder på frukost, inspiration och samtal om Workplace Experience

Vi välkomnas hem till Wihlborgs fastigheter i Dockan där vi får frukostmingla med varandra och även träffa Tove Gleisner, Wihlborgs HR-chef och Anna Nambord som är arbetsplatsutvecklare. Morgonen kommer ge inspiration, tips och idéer hur du kan utveckla kontor som stärker medarbetarupplevelsen och bli en tydlig konkurrensfaktor.

Frukostmingel med temat: Workplace experience

Förväntningarna på kontoren ökar och det som efterfrågas bli allt mer mångfacetterat. Några trender som går att se är destinationstänk, neurodesign och nudging. Allt fler integrerar även sin hållbarhetsagenda i utformningen av sin arbetsplats genom återbruk och delningstjänster. Morgonens värdföretag Wihlborgs har gått från att vara ett traditionellt fastighetsbolag till att vara en av Sveriges bästa arbetsplatser (enligt GPTW) och för dem har det handlat om att skapa en helhetsupplevelse.

Under denna morgon får ni ta del av Wihlborgs resa och även se hur de utformat sitt eget huvudkontor. De kommer också dela sin senaste trendrapport: För allas bästa (som de tagit fram tillsammans med Navet) kring arbetsplatsutveckling. Du kommer lämna eventet med konkreta tips & idéer och så klart med ett stärkt HR-nätverk.

Tove Gleisner är Wihlborgs HR-chef med stort intresse för och drivkraft inom frågor kopplat till medarbetarengagemang, hållbarhet och arbetsmiljöns alla olika aspekter. På Wihlborgs har hon arbetat drygt fyra år och kommer dessförinnan från rekryterings- och konsultbransch.
Anna Nambord är tidigare HR och Hållbarhetschef och driver idag det egna bolaget Bravery, med syftet att utveckla modiga ledare och hållbara företag. Hon arbetar även som trendspanare och arbetsplatsrådgivare för Wihlborgs.

Frukost serveras från klockan 07:30 och eventet pågår 08:00 – 09:00.

Välkommen till detta frukostmingel den 12 september!