Lokalt event:Malmö

Företagsbesök på Duni Group – Vikten av kunna leda sig själv och andra i föränderliga tider

HR-föreningen region syd bjuder in dig till företagsbesök hos Duni Group.

Hör om Duni Groups ledarskapsfilosofi och utvecklingsprogram

Tips på verktyg som stärker såväl ledare som medarbetare

Nätverka och mingla med andra

HR-föreningen region syd bjuder in dig till ett företagsbesök på Duni Group. Duni Group är på en spännande transformationsresa där bolaget under 2021 presenterade en ny utmanande vision och strategi: Med en värderingsdriven organisation och passionerade kollegor strävar vi efter att leda vår bransch mot en värld där vi ger mer än vi tar för att alla människor ska kunna njuta av god mat, välmående och samvaro – idag och för framtida generationer”.

För att lyckas med denna vision identifierades tidigt några områden som kommer vara avgörande för att lyckas. Ett av dessa är att stärka medarbetarnas förmåga att leda sig själva genom denna transformation bolaget befinner sig i, men också i en allt mer föränderlig värld.

Under detta företagsbesök kommer du att få lyssna på hur Duni Group arbetat fram sin ledarskapsfilosofi och utvecklingsprogram, samt dela med sig av olika verktyg för att stärka såväl ledare som medarbetare.

Varmt välkomna önskar HR-föreningen region syd!

Om eventet:

Datum: 22 November 2023

Tid: Dörrarna öppnas kl 17:00 för nätverkande och lättare mat. Kl 17:30 börjar inspirationsföreläsningen och eventet är slut ca kl 19:00.

Plats: Duni Group, Hallenborgs gata 1a vån 6, Malmö

Anmälan: Sista dag för anmälan är den 17 november. Eventet är öppet för alla, så bjud gärna med en kollega eller vän.

‌Ange matpreferens/allergi i anmälan

Frågor: Kontakta Linda Clarin på 0722-334198

Om Duni Group:

Duni Group är marknadsledande inom hållbara och innovativa koncept för det dukade bordet och take-away. Vi erbjuder högkvalitativa och miljövänliga produkter som servetter, dukar och ljus, tillsammans med förpackningar och förpackningssystem för take-away. Duni Group är noterat på NASDAQ Stockholm.

Anmälan är stängd