Rapport:Agil

Agil och datainformerad HR

Den här rapporten tar pulsen på hur arbetet kring agil HR och datainformerade beslut ser ut i våra organisationer idag. Vart befinner sig organisationer idag och hur arbetar HR/People idag med denna fråga? Vilka utmaningar behövs lösas för att kunna ta arbetet till nästa nivå? Vilka möjligheter ser vi framåt?

Bakom rapporten står Sveriges HR Förening och vårt nätverk People Insight Lab. People Insight Lab är Sveriges HR Förenings lärande nätverk i projektform där en grupp medlemmar, tillsammans med en kunskapspartner (i detta projekt: HiBob) som delar expertis på området, får chansen att utforska några av vår tids utmaningar och möjligheter tillsammans. Genom att förmedla de nya insikterna i en rapport vill vi driva förändring mot en bättre framtid.

Jag vill läsa rapporten

Du har sett 4 av 19 relaterat innehåll