Webinar:Play

I den bästa av världar? Om organisering av HR/HRM i Sverige

Lyssna till en utvecklingsorienterad diskussion om HR-organisering i Sverige och få en del insikter och rekommendationer för att kunna möta framtidens arbetslivsutmaningar.

En färsk rapport, med titeln “I den bästa av världar? Om organisering av HR/HRM i Sverige,” (2024) sätter strålkastarljuset på den svenska modellen för HR-organisering och dess anpassning till det snabbrörliga arbetslivet och teknologiska framsteg.

I detta webinar ger HR-föreningen tillsammans med Centrum för global HRM (CGHRM) en presentation av rapporten och ett efterföljande samtal mellan Stefan Tengblad och Johanna Flanke om möjligheter och utmaningar för HRM i Sverige idag.

Medverkande är Stefan Tengblad, Professor inom HRM och författare till rapporten, och Johanna Flanke, VD/Generalsekreterare för HR-föreningen.

Från 2024-01-26

Ta del av webinaret