Nyhet:Student

Gratis för studenter att bli medlemmar i Sveriges HR Förening

Fr.o.m. 1 augusti 2021 är det gratis för alla studenter på eftergymnasial nivå inom HR- och personalvetenskap att skaffa ett medlemskap i Sveriges HR Förening. Studentmedlemskapet är gratis under hela studietiden.

Fr.o.m. 1 augusti 2021 är det gratis för alla studenter på eftergymnasial nivå inom HR- och personalvetenskap att skaffa ett medlemskap i Sveriges HR Förening. Studentmedlemskapet är gratis under hela studietiden.

En bra start på studentlivet

Genom att vara medlem i Sveriges HR Förening får du möjlighet att fylla på med inspiration och ta del av ny kunskap, och du får möjlighet att knyta värdefulla kontakter inför arbetslivet.

Det här ingår i studentmedlemskapet HR Student:

• Magasinet HR People 6 nr/år.
    Du som är studentmedlem har tillgång till den digitala versionen av magasinet.
  • Seminarier och webinarier
    Här hittar du aktuella seminarier och webinar
  • Nätverk
    Delta i ett nätverk som studentkoordinator och få praktisk erfarenhet och ny kompetens. Här kan du läsa mer om vad det innebär att vara studentkoordinator och här hittar du samtliga nätverk.
  • Regionala aktiviteter
    Din regionala styrelse anordnar varje år flera aktiviteter för medlemmar. Här hittar du aktuella aktiviteter.
  • 30% rabatt på utbildningar & events
    Här hittar du aktuella utbildningar och här hittar du aktuella events