Community Forum:Digitalt

Skapa ett starkt employer brand

Var med och utforska employer branding-begreppet och hur det kan lyfta rekryteringsprocessen till världsklass på detta community forum den 14 november.

11:00 - 11:45

Hur kan man med hjälp av Employer branding lyfta rekryteringsprocessen till världsklass?

Varmt välkommen till detta community forum där HR-föreningen region väst bjudit in Linus Holmgren, Employer branding chef i Nacka, att utforska både Employer branding-begreppet och hur det kan lyfta rekryteringsprocessen till världsklass.

Linus Holmgren är den enda Employer brandingchefen inom offentlig sektor i Sverige och han har lång erfarenhet av strategiskt Employer Branding arbete och Talent Acquisition inom både privat och offentlig sektor. Linus som brinner för förändring samt att locka till sig rätt målgrupp, rätt talang och nå ut med rätt budskap.

Varmt välkommen önskar HR-föreningen region väst!