Workshop:Agera

Kreativitet

Vad är egentligen kreativitet? I det här materialet får ni ta del av några synsätt och tankar om just kreativitet. Kan tex kreativitet handla om att koppla ihop olika kunskaper och att bara försöka se saker ur fler perspektiv? Eller kan kreativitet vara likt en bägare med vatten som är full när vi är små barn för att sedan tappas ur ju mer vi utvecklar fyra speciella rädslor.

Fundera själva vad ni tror om dessa modeller kring kreativitet och vad ni kan göra i er vardag för att hjälpa varandra att främja en ännu mer kreativ miljö.

Att genomföra materialet beräknas ta ca 20-40 min beroende på hur mycket tid ni lägger på dialogen. Inga förkunskaper krävs och materialet passar alla.

Den här workshopen passar också dig som vill ta dig an Inner Development Goals ramverk och öva upp dina förmågor inom området “Agera”.

Detta workshop-material kommer från Trustivide. Eventuella frågor hänvisas till Trustivide.

Jag vill ladda ner workshopen

Du behöver bli medlem eller logga in som medlem för att kunna ta del av workshopen.