Nyhet:Föreningen

Uppdatering av medlemskapen

Just nu genomgår Sverige HR Förening en spännande förändringsresa. Som en del av detta arbetar vi ständigt med att utveckla våra medlemskap och erbjudande till att bli än mer relevanta för våra medlemmar.

Vi vill erbjuda de bästa möjliga verktygen för fortsatt kunskapspåfyllning, nätverkande och personlig utveckling för våra medlemmar. Under det senaste året har vi bland annat tagit fram den digitala kunskapsbanken som ständigt fylls på med nytt innehåll som poddar och rapporter. Under 2021 kunde vi erbjuda ännu fler webinar än tidigare år.

Vårt utbildningspaket kommer under 2022 att utvecklas ytterligare. Som en del av utvecklingen utgår Diplomas tjänster fr.o.m. 1 januari 2022.  T.o.m. 31 januari 2022 går det att logga in på Diplomas plattform för att ladda ner diplom för avslutade kurser.