Lokalt event:Göteborg

Självledarskap, leda sig för att kunna leda andra

Välkommen på detta medlemsevent i Göteborg den 22 februari 2024!

Självledarskap som en grundläggande komponent för medvetna beteenden

Ta del av konkreta strategier för hur du kan arbeta med och utveckla ditt självledarskap

Självledarskap blir allt viktigare i dagens snabbrörliga och föränderliga värld. Genom att aktivt styra din inre dialog och medvetet välja dina handlingar kan du skapa en starkare koppling till dina mål och agera mer autentiskt. Att utveckla självledarskap innebär att agera medvetet och proaktivt, vilket är en förutsättning för att framgångsrikt navigera genom förändringar.

I en tid där individer har makten att forma sina egna sammanhang och styra allt mer av sin tid blir förmågan att känna och leda sig själv alltmer viktig. Mimmi Nyman kommer under denna kväll tillsammans med HR-föreningen att presentera självledarskap som en grundläggande komponent för medvetna beteenden och dela konkreta strategier för hur du kan arbeta med och utveckla ditt självledarskap.

Vi kommer att bjuda på lättare förtäring, snacks och dryck under kvällen.

Vi ses i Göteborg, Masthamnsgatan 3 (Mindparks lokaler). Begränsat antal platser. Först till kvarn! Anmälan stänger 21 februari kl 12:00.

Program:

• 16.30-16.45 Drop in
  • 17.00-18.00 Föredrag, Självledarskap – leda sig själv för att kunna leda andra
  • 18.00-18.15 Paus
  • 18.15-19.00 Workshop/samtal i mindre grupper
  • 19.00-19.30 Presentation och summering
  • 19.30 Kvällen avslutas

Varmt välkommen önskar HR-föreningen och styrelsen för region väst.