Lokalt event:Göteborg

HR AW: Utvecklade Medarbetarskap – En inspirerande satsning för att möta kompetensförsörjningsutmaningen

Välkommen på HR-AW i Göteborg den 8 november kl 16:30!

Kungsbacka kommuns HR-chef om storsatsningen på att utbilda i Utvecklande Medarbetarskap

Öka medarbetarengagemanget och att möjliggöra för alla att nå sin fulla potential

Välkommen på HR-AW i Göteborg!

Jesper Edlind, HR-chef i Kungsbacka kommuns inspirerar oss med deras investering för att möta kompetensförsörjningsutmaningen genom att storsatsa och utbilda i Utvecklande Medarbetarskap för alla kommunens medarbetare. Arbetet syftar till att öka medarbetarengagemanget och att möjliggöra för alla att nå sin fulla potential. Ett arbete som också ligger i linje med kommunens arbete för Agenda 2030.

Detta event är en unik möjlighet att utforska och diskutera innovativa strategier och lärdomar i utvecklande medarbetarskap med andra inom People-området.

Anmäl dig nu för en AW fylld med inspirerande insikter och möjligheten att nätverka med likasinnade!

Vi välkomnar både medlemmar och de som är nyfikna på att lära sig mer om HR-föreningen. Som medlem behöver du logga in för att anmäla dig.

Datum: 8 november 2023

Tid: 16:30

Plats: Masthamnsgatan 21, Stuveriet, vån 15, Göteborg

Sista anmälningsdag: 2 november

Frågor? Kontakta Julia Sjöstrand genom mejl eller telefon 076-369 94 71.

Medverkande:

Jesper Edlind är HR-Chef i Kungsbacka kommun sedan 7 år tillbaka. Jesper en omfattande bakgrund inom både kommunal sektor och Försvarsmakten, där han har haft olika ledande befattningar inom både utbildningssektorn och olika officersbefattningar. Han har särskild expertis inom områdena konflikthantering, personalledning, kommunikationsförmåga och strategiskt tänkande. Jesper har även tjänstgjort som HR & Kommunikationschef och Tf säkerhets- och beredskapschef i Kungsbacka kommun. Hans utbildningsbakgrund inkluderar studier i chefs- och ledarskap samt organisationsteori vid Försvarshögskolan och Marinens Krigshögskola.