Lokalt event:Malmö

Företagsbesök på Region Skåne – Fokus på Digital transformation

Välkommen till en spännande kväll på temat digital transformation tillsammans med Region Skånes HR-funktion i Malmö.

Tema: digital transformation

Hör från Region Skånes HR-funktion om deras förändringsprocess där digitalisering spelar en viktig roll för hela verksamheten

Mingla med andra HR-kollegor

Välkommen till en spännande kväll tillsammans med Region Skånes HR-funktion i Malmö.

Regionen genomgår just nu en genomgripande förändringsprocess där digitalisering spelar en viktig roll för hela verksamheten. Detta ställer stora krav på HR som har en viktig roll i förändringsarbetet. Du kommer att bl.a. få lyssna till Region Skånes HR-direktör Johanna Holmberg och Sandra Jarl, som förutom att arbeta med digital transformation och People Analytics också är styrelseledamot i HR-föreningens Region Syd.

Du får också möjlighet att besöka Regionhuset i Malmö och framför allt mingla med andra HR-kollegor i regionen.

Vi slår upp portarna kl 16.30. Då finns det tid att nätverka och det kommer att finnas lättare mat. Tänk på att komma i tid så att du hinner ta mat innan programmet börjar. Programmet börjar kl 17:00. Vi räknar med att runda av 19-19.30.

Plats: Region Skåne Koncernkontoret – Regionhuset, Dockplatsen 26, Malmö

Datum: 16 oktober 2023

Tid: Kl 16:30 öppnar dörrarna. Vi börjar kl 17:00.

Begränsat antal platser. Sista dag för anmälan är den 10 oktober 2023.

Om du önskar ta med en kollega eller vän som ännu inte är medlem men är nyfiken på HR-föreningen, kontakta oss här.

Frågor? Kontakta Robert Olsson.

Varmt välkomna önskar HR-föreningens styrelse för region syd!