Lokalt event:Göteborg

En kväll av firande!

HR-föreningen region väst bjuder in alla medlemmar, såväl yrkesverksamma som studenter, till ett firande av årets vinnare av uppsatstävlingen för skolorna i regionen.

Hör årets och förra årets vinnare av HR-föreningen region västs uppsatstävling

Diskutera, nätverka och mingla tillsammans med andra

26 oktober, kl 17-19

HR-föreningen region väst bjuder in alla medlemmar, såväl yrkesverksamma som studenter, till ett firande!

Varje år anordnar HR-föreningen region väst en uppsatstävling för skolorna i regionen, där en jury väljer ut den bästa kandidatuppsatsen som bidrar med inspiration och nytänkande inom HR-området. Denna kväll kommer du att få lyssna till presentationer både från förra årets vinnare Matilda Flink och Dominika Gustafsson med uppsatsen De mjuka nyckeltalens påverkan på jämställdhet, och från årets vinnare Hilma Hofström och Fredrik Esselin med uppsatsen Fattar du inte businessen så kan du gå hem. De kommer att dela med sig av deras tankar, erfarenheter och lärdomar.

Självklart kommer det även att finnas utrymme för diskussion, mingel och nätverkande.

Vi kommer att bjuda på lättare tilltugg. Meddela eventuella allergier och/eller specialkost i samband med din anmälan. Sista anmälningsdag är den 22 oktober.

Frågor? Kontakta Saga Fahlen via mejl.

Välkommen att delta i firandet av dessa fantastiska vinnare tillsammans med oss!

Anmälan är stängd