Nyhet:HR-dagarna

HR Dagarna 2021 - hela programmet avslöjas

Den 20-21 oktober är det dags för HR Dagarna – höstens stora digitala HR-evenemang som leds av Parisa Amiri. Nu kan du ta del av det spännande programmet!

HR Dagarna 2021 bygger på succén från förra årets tema “Den mänskliga revolutionen” och tar nästa kliv framåt – in i framtiden. Det gångna året har ännu en gång satt ljuset på att organisationer inte är någonting utan sina människor. Vi tar oss an framtiden och utforskar olika perspektiv – tillsammans. Med 100 år av erfarenhet är vi övertygade om att vi kommer längre när vi gör saker ihop, än om vi ensamma söker efter svar.

På HR Dagarna tar vi hjälp av samhällsprofiler, HR-praktiker, experter och forskare. Du får ta del av spaningar och visioner kring framtiden för individ, organisation och samhälle. Du får konkreta exempel på hur företag och organisationer har tagit sig an nutidens utmaningar.

Programmet för HR Dagarna 2021:

Dag 1 – 20 oktober

• 12:00 – Start och intro
  • 12:15 -”Hur HR lyckas i en diversifierad värld” med Siduri Poli
  • 12:45 – Paus
  • 13:00 – ”Hur en happiness-kultur bygger en framgångsrik organisation” med Aref Abedi
  • 13:30 – Paus
  • 13:45 -”HR:s viktiga roll när bolag startar och växer” – samtal med Marie Lundgren, Anne Charlotte Billing
  • 14:15 – Paus
  • 14:30 – ”Den mänskliga revolutionen” med Charlotte Mattfolk
  • 15:00 – Paus
  • 15:15 – ”Så skapar vi människans bästa arbetsplats” – panel med Charlotte Mattfolk, Johannes Sundlo och Maximilian Keyberg