Nyhet:HR-dagarna

Fredrik Reinfeldt är keynote speaker på HR Dagarna 2023

Fredrik Reinfeldt medverkar på HR Dagarna i höst. Missa inte att säkra din biljett till 19-20 oktober för att höra hans globala trendspaning och vad det innebär för HR.

HR-föreningen presenterar Fredrik Reinfeldt som keynote speaker på HR Dagarna 2023.

På HR Dagarna gör Fredrik Reinfeldt en global trendspaning av hur världen ser ut och vilka möjligheter det för med sig. Vi lever längre liv med nya livsfaser och stora förändringar i kring hur vi arbetar och med stor befolkningsökning, hur påverkar det oss? Hur ser de nya förutsättningarna ut och vad kan vi förvänta oss framöver?

Missa inte HR Dagarna som i år arrangeras 19-20 oktober 2023. Tillsammans tar reda på vad det innebär och hur vi hanterar att vara Under Construction, som är årets tema. HR Dagarna erbjuder perspektiv, möjlighet till lärande, tillfälle till reflektion och att gå från tanke till handling – få testa!  – allt för att förbereda oss inför fortsatt Under Construction som en del av våra liv och arbetsliv!

Läs mer och köp biljett till HR Dagarna.