Nyhet:HR-dagarna

Early bird-biljetter släppta till HR-dagarna 2024

Välkommen till HR-dagarna den 23-24 oktober 2024. Det är dags att säkra din plats på årets mest efterlängtade evenemang!

Välkomna till HR-dagarna den 23-24 oktober 2024, där vi gemensamt kommer att utforska och medskapa årets tema “Co-creating for a Sustainable Future”. Det är dags att säkra din plats på årets mest efterlängtade evenemang!

Även i år kan du välja mellan två olika biljetter:

• Kombo: För dig som vill delta på plats i Stockholm den 23 oktober och digitalt den 24 oktober. Kombo-biljetten finns i limiterad upplaga, först till kvarn gäller! Medlemspris: endast 2990 SEK exkl. moms. Ordinarie pris: 4990 SEK exkl. moms.
  • Digital: För dig som vill delta digitalt båda dagarna, var du än befinner dig. Passa på att köpa din biljett nu till early bird-pris: 1290 SEK exkl. Erbjudandet gäller tills early bird-biljetterna tagit slut. Därefter kostar biljetten 1690 SEK exkl. moms för dig som är medlem i HR-föreningen och till 2490 SEK exkl. moms för icke-medlemmar.

Köp din biljett här!

Årets tema är “Co-creating for a Sustainable Future”:

Vi samlar ledande forskare, experter, innovatörer och praktiker för att dela insikter och idéer om hur vi tillsammans kan forma en hållbar framtid med människan i fokus. Genom samarbete och kreativitet kommer vi att utforska spännande lösningar och idéer. Detta event är en plattform för att inspirera och stödja HR-professionella i att forma en framtid där människor, teknik och planeten blomstrar i harmoni.

Programmet kommer att släppas löpande under våren 2024. Här hittar du senaste informationen om eventet. Missa inte att anmäla dig till HR-dagarnas nyhetsbrev för att få alla uppdateringar kring HR-dagarna och dess spännande innehåll.