Nyhet:HR-dagarna

Dumma Människor och Micke Kring talar på HR Dagarna 2023

Lina Thomsgård och Björn Hedensjö (duon bakom den populära vetenskapspodden Dumma Människor) samt Micke Kring avslöjas nu som nya namn till HR Dagarna i oktober.

Lina Thomsgård och Björn Hedensjö (duon bakom den populära vetenskapspodden Dumma Människor) samt Micke Kring avslöjas nu som nya namn till HR Dagarna 19-20 oktober 2023.

Lina Thomsgård och Björn Hedensjö (Dumma Människor)

Lina Thomsgård och Björn Hedensjö är duon bakom Sveriges största och roligaste vetenskapspodd som med tips-späckade, underhållande avsnitt har förklarat vår mänskliga dumhet och förtrollat en växande publik i snart fem år.

Lina Thomsgård är flerfaldigt prisbelönad verksamhetsutvecklare, pr-konsult, kulturskribent och programledare. Hon har föreläst i mer än tio år om jämställdhet, mångfald, rekrytering och mänskligt beteende.

Björn Hedensjö är psykolog och författare med psykologexamen från Karolinska institutet som ofta dyker upp som expert på mänskligt beteende i tv och radio. Han har bakgrund som mediechef och har skrivit böcker om bland annat stresshantering, sömn och ledarskapspsykologi.

Micke Kring

Micke Kring har lång erfarenhet av att utforska, skapa och etablera digitala system som på olika sätt ska underlätta för lärande. Han ser till att användarna förstår systemen och att systemen förstår användarna. Med sina rötter i musiken kombinerar han gärna konstnärlighet med teknik och generativ AI.

Delta på HR Dagarna 19-20 oktober

Missa inte HR Dagarna som i år arrangeras 19-20 oktober 2023. Tillsammans tar reda på vad det innebär och hur vi hanterar att vara Under Construction, som är årets tema. HR Dagarna erbjuder perspektiv, möjlighet till lärande, tillfälle till reflektion och att gå från tanke till handling – få testa!  – allt för att förbereda oss inför fortsatt Under Construction som en del av våra liv och arbetsliv!

Läs mer och köp biljett till HR Dagarna.