Nyhet:Medlemskap

Bli medlem under december – få boken BOLD

Ge dig själv årets julklapp. Som ny medlem under december månad får du årets HR-bok på köpet (värde ca 400 SEK). Först till kvarn!

Ge dig själv kompetensutveckling och gemenskap som årets julklapp – bli medlem i HR-föreningen! Du blir medlem i Sveriges största community för HR-proffs och får utveckla dina people-skills tillsammans med 5000 andra medlemmar. Som ny medlem under december månad får du dessutom årets HR-bok på köpet  – “Bold: Strategiskt HR-arbete i en ny tid” (värde ca 400 SEK)*!

Det här får du som ny medlem:

• Kompetensutveckling
  • Trendspaning
  • Omvärldsbevakning
  • Nätverkande och gemenskap
  • Medlemsaktiviteter
  • Vara en del av något större – en ideell förening där vi tillsammans skapar förutsättningar för HR-professionen.

Allt ovan ingår i ditt medlemskap i HR-föreningen för 1950 SEK/år. Och om inte det vore nog: Årets HR-bok BOLD (värde ca 400 SEK) för dig som blir medlem under december!* Här hittar du all information om vad som ingår i medlemskapet.

Först till kvarn! Så här tar du del av erbjudandet*:

1. Bli medlem här
  2. Efter du har blivit medlem kontaktar vi dig inom kort och frågar vilken adress du vill ha boken skickad till.
  3. Trevlig läsning!

*Kampanjvillkor: Kampanjen gäller från 2023-12-07 till och med 2023-12-31 eller tills böckerna tagit slut. Kampanjen gäller för de fyrtio första nyregistrerade medlemmar under december månad. Kampanjen gäller ej för studentmedlemskap. Vi jobbar på så att du ska hinna få boken hem till dig innan jul. Blir du istället medlem under julhelgerna så får du boken skickad till dig i början av januari. Frågor hänvisas till info@hrforeningen.se