Nyhet:Event

Årets moderator och keynote-talare på HR Dagarna

Tillsammans med Kjell A Nordström, Per Schlingmann, Siri Wikander och många fler spännande namn kan du vara med och utforska temat Back To Abnormal på HR Dagarna den 13-14 oktober.

Tillsammans med Kjell A Nordström, Per Schlingmann, Siri Wikander och många fler spännande namn kan du vara med och utforska temat Back To Abnormal på HR Dagarna den 13-14 oktober.

Siri Wikander, ny moderator för HR Dagarna, om årets tema:

– Jag skrattade när jag hörde temat Back To Abnormal första gången. Det är en bra beskrivning av känslan just nu. Pandemin ökade förändringstakten och vi klarade av det oväntade om och om igen. När beskedet kom att Folkhälsomyndigheten tog bort restriktionerna kring våra arbetsplatser så trodde jag nog att vi skulle återgå till något någorlunda normalt igen. Men det blev inte så. Det är ovanligt hela tiden och vi måste leva med ständig förändring som ett normaltillstånd.

Siri Wikander har jobbat i olika ledarskapsroller inom HR och kommunikation i såväl stora börsnoterade bolag som i mindre scale-ups. Numera arbetar Siri som självständig konsult och hjälper organisationer att ställa om kultur och ledarskap så att det stödjer ständigt lärande.

Som årets keynote-talare välkomnas Kjell A. Nordström och Per Schlingmann. I höst är de bokaktuella med nya boken Momentum om hur pandemin, klimatet och kriget – för alltid håller på att förändra såväl våra samhällen och företag som oss själva.

Fler spännande namn släpps löpande fram till HR Dagarna.

Bli en del av ett engagerat och kunnigt community

Var med och driv utvecklingen av professionen framåt

Omsätt people-perspektiv till affärs- och verksamhetsnytta