Nyhet:Event

Nu släpps biljetterna till HR Dagarna 2020

Längtar du efter HR Dagarna 2020? Glad nyhet! Nu släpper vi biljetterna till årets upplaga av HR Dagarna, som i år blir en helt digital och livestreamad version av det populära eventet. HR Dagarna arrangeras i år 14-15 oktober.

Längtar du efter HR Dagarna 2020? Glad nyhet! Nu släpper vi biljetterna till årets upplaga av HR Dagarna, som i år blir en helt digital och livestreamad version av det populära eventet.  HR Dagarna arrangeras i år 14-15 oktober.

Årets tema är ”Den mänskliga revolutionen – Framtiden för människan, jobben och samhället!”

Kris och utveckling går hand i hand. Många upplever stora utmaningar. Men också nya möjligheter.  Om vi tar oss an framtiden tillsammans och utforskar olika perspektiv kommer vi att nå längre än om vi ensamma söker efter svaren. Vi har sett digitaliseringen accelerera med raketfart, nya samarbeten skapas och att ett större fokus har riktats mot vår hälsa. Arbetsrätt och arbetsmiljö har kommit i fokus. De här tiderna har satt människan i centrum – vi kan tala om en mänsklig revolution.

Första släppet av årets talare

Med hjälp av inbjudna samhällsprofiler, HR-experter och forskare djupdyker vi i årets tema där det mänskliga är i centrum. Du får ta del av spaningar och visioner kring framtidens arbetsmarknad och samhälle. Du får även konkreta exempel från hur företag och organisationer har tagit sig an utmaningarna och hur de förbereder sig för framtiden. I samband med att vi släpper biljetterna så avslöjas de första talarna: arbetsmarknadsminister Eva Nordmark, ekonomiprofessorn Micael Dahlen, Stefan Tengblad som är Sveriges första professor inom Human Resource Management och Carina Malmgren Heander som är HR-direktör på SAS och styrelseordförande för Sveriges HR Förening.

Early bird-kampanj t.o.m. 15 juli 2020

Säkrar du din biljett innan 15 juli får du dessutom köpa den för early bird-pris och sparar 1000 kr mot ordinarie pris. Du betalar då endast 2950 kr ex moms.

Köp din biljett på hrdagarna.se