Nätverk:Göteborg

HR i Göteborg 2

Nätverket för dig som arbetar med HR i Göteborgsområdet och vill vidga ditt perspektiv, bygga nya relationer och dela erfarenheter i en bjussig miljö.

Om nätverket

Det här nätverket riktar sig till dig som arbetar med HR i Göteborgsområdet och vill vidga ditt perspektiv, bygga nya relationer och dela erfarenheter i en bjussig miljö. Vi vill att vi ska lära och utvecklas tillsammans.

Nätverket är nystartat under 2024 och vid vår första träff sätter vi gemensamt ramarna för nätverket, spelregler, väljer tema och identifierar vilka personer som ska facilitera olika områden. Under denna träff fokuserar vi såklart även på att lära känna varandra – vi har högt i tak och låga trösklar där tillit och trygghet i nätverket är grundläggande. Syftet att vi delar på själva värdskapet, att vi får se varandras verksamheter och bygger relationer lokalt.

Det här nätverket är främst ett fysiskt nätverk och träffarna sker i Göteborgs området. Digitala träffar kan ske om det önskas av nätverksgruppen inför någon träff.

För vem?

Nätverket vänder sig till dig som arbetar i Göteborgsområdet inom roller som HR Business Partner, HR-chef, HR generalist, med flera års erfarenhet av HR-rollen i små eller stora bolag, lokala eller globala, privata eller offentliga.

Plats:

Vi ses fysiskt och träffas ca 3 gånger på hösten och 4 gånger på våren. Varje träff är ca 2h.

Logga in

För att kunna ta del av innehållet behöver du ha ett medlemskap i Sveriges HR Förening. Ta del av innehållet genom att bli medlem eller logga in.