Nätverk:Digitalt

Generell HR, digitalt

*Detta nätverk är nu fullt. Du kan fortfarande anmäla dig till kölista*
Nätverket vänder sig till dig som arbetar brett med HR-frågor som vill nätverka, bolla tankar och idéer, stötta varandra och prata om vad som händer på området.

Dela tankar och erfarenheter av breda HR-frågor

Om nätverket

Detta nätverk är digitalt och startar hösten 2024.

Nätverket vänder sig till dig som söker ett kunskaps- och erfarenhetsutbyte med kollegor från andra organisationer och företag. Vi vill vidga ditt perspektiv, skapa förutsättningar för lärande och bygga relationer samt lära och utvecklas tillsammans.

Under första träffen fokuserar vi förstås på att lära känna varandra och du får möjlighet att berätta om din organisation och dina utmaningar. Vi kommer därefter tillsammans bestämma teman för kommande träffar. Vi kommer att turas om att facilitera träffarna, vilket vi kommer att prata mer om på första träffen.

Exempel på  diskussionsteman:

• Förändringsprocesser
    • Företagskultur
    • Talent Management
    • Aktuell omvärldsbevakning
    • Arbetsrätt
    • Rekrytering
    • AI
    • Internt HR-stöd
    • HR-system & GDPR

För vem?

Nätverket vänder sig till dig som är mitt i HR-karriären och arbetar inom roller såsom HR Business Partner, HR generalist, med erfarenhet av HR-rollen i små eller stora bolag, lokala eller globala, privata eller offentliga.

Plats:

Digitalt.

När?

Cirka 2-3 gånger per termin.

Om du får plats i nätverket kommer du att bli kontaktad inom kort.

Vi ser fram emot att träffa dig!

Logga in

För att kunna ta del av innehållet behöver du ha ett medlemskap i Sveriges HR Förening. Ta del av innehållet genom att bli medlem eller logga in.