Event:Malmö

Frukostmingel: kulturell omvandling – från vision till verklighet

HR-föreningen Region Syd och HSB Malmö bjuder in till ett unikt event som kommer att ta både dig och ditt kulturarbete till nya höjder.

Vi ses på Sky High Meetings i Malmös främsta landmärke, Turning Torso och får bland annat frukostmingla med Birgitta Edfast, HR-chef på HSB Malmö, som kommer berätta om kulturarbetet inom HSB Malmö under rubriken Kulturell omvandling: från vision till verklighet.

Datum: 28 maj

Tid: Klockan 08:00 – 09:30

Plats: Turning Torso, mer information finns när du är inloggad

HSB Malmö har tillsammans med konsultföretaget Astronaut bedrivit ett konsekvent och affärsorienterat kulturarbete som fått välförtjänt uppmärksamhet och fina resultat. Det har gett positiva utslag i form av ökad delaktighet, engagemang och en positivare företagskultur.

Birgitta kommer att berätta om kulturmanifestet Kulturbygget och om ”Byalaget” som är funktion för att snabbare kunna ta tag i saker som skaver i organisationen.

Varmt välkommen på vårt frukostmingel den 28 maj klockan 08:00 – 09:30. HSB Malmö bjuder på frukostmacka och dryck.

Begränsat antal platser så anmäl dig redan idag – sista anmälningsdag är 20 maj.

Anmälan är stängd