Se all digital kunskap

Agil HR

42 MINUTER

Pris: Kostnadsfritt

Det här är ett webinar från HR NU 2020, en digital version av Sveriges HR Förenings årliga event HR NU.

Om webinaret

Vi lever i en allt mer i en komplex, snabbrörlig och flyktig omvärld. Det har vi alla fått erfara, inte minst med den coronapandemi vi har och är tvungna att förhålla oss till i detta nu.

Kunskap och erfarenheter sprids snabbt och inom näringslivet ser vi små företag som tar marknadsandelar och konkurrerar med stora, globala och etablerade företag. Ofta blir det en krock mellan den nya världen/kontexten och det traditionella sättet som vi bedriver våra verksamheter på.

I detta inspelade live webinar diskuteras vikten av medarbetarskap och hur vi inom HR kan stötta och möjliggöra mötet med den nya tillvaron och hur vi hanterar krockarna.

Frida Mangen

Frida är beteende- och personalvetare med ett stort intresse för arbetspsykologi. De senaste tretton åren har hon arbetat inom tech-branschen i varierande roller inom HR och ledarskap. Idag driver hon den populära podcasten: agila HR podden, arbetar som HR och förändringskonsult samt utbildar och certifierar inom agilitet kopplat till HR och ledarskap.

Frida Mangen

Jag vill se webinaret

Fyll i dina uppgifter och klicka på länken för att se webinariet.