Se all digital kunskap
WEBINAR

Medarbetarnas kreativitet - hur låter man den flöda?

18 MINUTER

Pris: Kostnadsfritt

Det här är ett webinar från HR NU 2020, en digital version av Sveriges HR Förenings årliga event HR NU.

Om webinaret
Vilka metoder kan man använda för att stimulera och ta tillvara på medarbetarnas kreativa potential? I detta webbinar får du veta vad du kan göra för att öka kreativiteten i det vardagliga arbetet, hos alla på arbetsplatsen. Anna visar praktiska exempel utifrån hennes forskning. Du får även höra om annan forskning inom området: bl.a. ”heterarchy” – hur man sprider innovationsansvar ut i organisationen och låter både det vardagliga arbetet och upptäckandet av nya möjligheter vara en del av allas arbete.

Anna Grzelec

Anna Grzelec är forskare i management och organisering. Hon disputerade 2019 på Handels i Göteborg. Anna har länge arbetat som organisationskonsult, med fokus på kreativitetsutveckling och konstnärliga interventioner i innovationsarbete på företag. Idag undervisar hon i ämnen som CSR och ledarskap samt arbetar som kreativitetskonsult.

Anna Grzelec

Jag vill se webinaret

Fyll i dina uppgifter och klicka på länken för att se webinariet.