Community Forum:Digitalt

Insikter från “Löneundersökning för HR-professionen i Sverige”

Så svarade 1000 HR-professionella i Sverige

7:15 - 8:00

Hur ser löneläget och förmåner ut för yrkesverksamma inom HR/People-professionen i Sverige? Under detta community forum får du ta del av resultatet från “Löneundersökning för HR-professionen i Sverige 2024” och du som medlem kommer även kunna ladda ner hela rapporten därefter.

Över 1000 svarade på undersökningen “Löneundersökning för HR-professionen i Sverige 2024: En djupdykning i löner, förmåner, arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter”, som HR-föreningen genomförde tillsammans med samarbetspartnern RewardSmarter under början året bland medlemmar och yrkesverksamma inom HR/People.

Nu är det dags att dela med oss av resultatet och du som medlem är varmt välkommen till detta webinar där HR-föreningen tillsammans med RewardSmarter presenterar resultatet och lyfter fram intressanta delar av analysen. Varmt välkommen!

Rapporten planeras att släppas under mars.

Anmälan är stängd

Medverkande

Generalsekreterare, HR-föreningen

Johanna Flanke

Grundare av RewardSmarter

Mattias Klefbäck

Det var när Mattias Klefbäck såg behovet av effektiviserade HR-processer som han grundade RewardSmarter. Som konsult arbetar han både strategiskt och operativt med lönefrågor och ersättningsmodeller. Ingen uppgift är för stor eller för liten och hans pragmatiska tillvägagångssätt har gjort honom till en uppskattad konsult hos flera av Sveriges största företag. Idag är Mattias en av Sveriges mest erfarna konsulter inom Compensation & Benefits.