Podcast:Hej HR!
34. Vikten av att ge en ärlig bild – Om Prisjakts employer branding-arbete
Prisjakt har länge stuckit ut i deras employer branding. Hör de berätta om deras nästa steg.
Prisjakt har länge stuckit ut i deras employer branding och många känner till deras intresseväckande jobbannonser och deras kulturbok. Men nu efter 20 år som bolag kände de att deras sätt att prata och kommunicera inte var unikt längre. Det var dags att nästa steg.
Gäster hos Lena i denna vecka är Isabel Webrant, Head of People and Culture på Prisjakt, och Sara Byrlind, Employer Branding Specialist på Prisjakt. I veckans avsnitt får du höra mer om deras employer branding-arbete:
- Varför de tidigt beslutade att arbetet skulle vara krossfunktionellt.
- På vilket sätt man involverat medarbetarna
- Hur ens utmaningar kan bli ens styrka
- Vikten av att ge en transparent, tydlig och ärlig bild av Prisjakt som arbetsgivare för att attrahera rätt kandidater
Musik: I Am Karate
Bli en del av ett engagerat och kunnigt community
Bli en del av ett engagerat och kunnigt community
Var med och driv utvecklingen av professionen framåt
Var med och driv utvecklingen av professionen framåt
Omsätt people-perspektiv till affärs- och verksamhetsnytta
Omsätt people-perspektiv till affärs- och verksamhetsnytta
Relaterat Innehåll
Du har sett 4 av 138 relat