Webinar:Play

Vad tycker cheferna om HR egentligen?

HR-föreningen har bjudit in Tidningen Chef för att ta reda på hur just cheferna ser på HR.

Stöd, kontroll, administration, strategier eller rent av styrning. Chefens bästa vän eller något som stjälper mer än det hjälper? Åsikterna om och förväntningarna på HRs roll är många. Vad är poängen med HR – egentligen? Och hur har funktionen förändrats genom tiderna?

HR-föreningen har bjudit in Tidningen Chef för att ta reda på just det. Under hösten genomförde Chef en undersökning om chefens inställning till HR som besvarades av över 800 chefer. Är du också nyfiken och vill ta del av resultatet och få göra det genom en spännande presentation och dialog där Chefs Calle Fleur deltar tillsammans med HR-föreningens generalsekreterare Johanna Flanke?

Välkommen till detta webinar där vi avslöjar… vad tycker cheferna om HR, egentligen?

Medverkande är Calle Fleur, Chefredaktör och ansvarig utgivare Chef, vice VD Chefakademin och Johanna Flanke, VD/Generalsekreterare för HR-föreningen.

Webinariet genomfördes 2023-12-15.

Ta del av webinaret