Webinar:Play

AI för HR: Navigera rätt bland möjligheter och risker

Inspelning från webinar där vi går igenom utmaningar med AI inom HR samt hur man kommer igång med AI-arbetet på sin arbetsplats.

Är du nyfiken på hur AI kan förändra HR? AI har tagit världen med storm, men många känner sig osäkra kring hur man bäst kan integrera AI inom HR. Vilka risker finns det? Vad bör man tänka på? Och viktigast av allt, hur börjar man?

Talentech, Nordens ledande leverantör av rekryteringsverktyg och HR-system, använder AI och maskininlärning för att skapa framtidens lösningar för effektivitet och datadrivet beslutsfattande inom rekrytering och HR.

I detta webinar delar Malin Gustafsson från Talentech med sig av insikter om hur AI kan revolutionera HR-arbetet och ger tips på hur ni kan komma igång med att implementera AI i era processer samtidigt som ni undviker de vanligaste fallgroparna.

Ta del av webinaret

Webinaret är låst för icke-medlemmar