Nyhet:Hej HR

Hej HR! - ny podd från Sveriges HR Förening

Nu lanserar Sveriges HR Förening en ny podcast! I podden "Hej HR!" möter du personer inom HR/People som delar med sig av deras insikter kring förändringsresor, utmaningar och framtidsspaningar.

Nu lanserar Sveriges HR Förening en ny podcast! I podden “Hej HR!” möter du personer inom HR/People som delar med sig av deras insikter kring förändringsresor, utmaningar och framtidsspaningar.

Förändring pågår överallt i våra organisationer och innovation är nyckeln till framtiden – men hur ska man hänga med i allt? Jo – genom att samla så många perspektiv som möjligt. Det kan du nu bland annat göra genom att lyssna på vår nya podcast ”Hej HR!”.

I den nya podcasten ”Hej HR!” möter Sveriges HR Förenings generalsekreterare Lena Bjurner HR-generalister och experter från näringslivet såväl som offentlig sektor, från startups och stora organisationer. Det blir pang på om vad som pågår just nu i gästernas organisationer och deras tankar om framtiden. Dessutom blir det ett och annat praktiskt tips till lyssnarna.

Podcasten finns tillgänglig på Sveriges HR Förenings hemsida samt på diverse poddplattformar.