Nätverk:Stockholm

HR Partner Stockholm – höst 2024

Detta är ett nätverk med fysiska träffar i Stockholm, 3 gånger under hösten 2024.

Nätverket riktar sig till dig som jobbar brett med HR-frågor och vill utbyta erfarenheter med andra som jobbar i branschen. Nätverket HR-partners har som utgångspunkt att HR är en strategisk partner till ledningen och att dess uppgift är att bidra till utvecklingen av organisationen så att de övergripande målen uppnås.

Nätverk i Stockholm för dig som HR-partner med 3 träffar under hösten

Träff 1: 17 september

Träff 2: 15 oktober

Träff 3: 26 november

** Nätverket är fullt **

Om nätverket

Nätverket HR-partners har som utgångspunkt att HR är en strategisk partner till ledningen och att dess uppgift är att bidra till utvecklingen av organisationen så att de övergripande målen uppnås. Nätverket vänder sig till dig som arbetar brett med HR-frågor och vill utbyta erfarenheter med andra som jobbar i branschen.

Nätverket kommer att pågå vid 3 tillfällen under hösten 2024 och vi vill vidga ditt perspektiv, skapa förutsättningar för lärande och bygga relationer samt lära och utvecklas tillsammans.

Under första träffen fokuserar vi förstås på att lära känna varandra och du får möjlighet att berätta om din organisation och dina utmaningar. Vi kommer därefter tillsammans bestämma teman för kommande träffar. Nätverksträffarna kan komma att vara på olika platser, ifall vi bestämmer att vi delar på värdskapet för träffarna och få möjlighet att besöka andras arbetsplatser vid nätverksträffarna, även detta kommer vi att prata om på första träffen.

Exempel på ämnen som nätverket kan komma att diskutera:

• Förändringsprocesser
  • Företagskultur
  • Ledarskap
  • Organisationsutveckling
  • Talent Management

Nätverksträffarna sker på plats i Stockholm.

För vem?

Nätverket riktar sig till personer som arbetar i Stockholmsområdet inom roller såsom HR Business Partner, HR-generalist, med ett par års erfarenhet av att arbeta brett med HR i små eller stora bolag, lokala eller globala, privata eller offentliga.

När?

• 17 september klockan 15:30 – 17:30 (ca 2 timmar)
  • 15 oktober klockan 15:30 – 17:00 (ca 1,5 timme)
  • 26 november klockan 15:30 – 17:00 (ca 1,5 timme)
    Med reservation för ändringar

Det finns endast ett begränsat antal platser och först till kvarn gäller. För att få en plats i nätverket önskar vi dock att du har som ambition att delta på samtliga träffar.

Om du får plats i nätverket kommer du att bli kontaktad inom kort.

Vi ser fram emot att träffa dig!

Anmälan är stängd