Se alla nätverk
UPPSALA

Generella HR-nätverket

Om nätverket

Nätverket vänder sig till dig som arbetar brett med HR-frågor och söker ett kunskaps- och erfarenhetsutbyte med kollegor från andra organisationer och företag. Vi tillämpar roterande värdskap och i början av varje termin sätter nätverket gemensamt agendan för terminens träffar. Vi träffas vanligtvis två-tre gånger per termin och varierar mellan frukost- och eftermiddagsmöten i Uppsala med omnejd. Vi förväntar oss att du kan delta aktivt i nätverket.

Exempel på teman som nätverket kan diskutera är:

• Krishantering
  • Förändringsledning
  • Intern kommunikation
  • Feedback och ledarskap
  • Employer Branding
  • Rekrytering och introduktion

Vi ses i Uppsala med omnejd.

Målgrupp

Nätverket vänder sig till dig som har ett brett ansvar inom HR, både strategiskt och operativt. Du arbetar in house som HR-chef, HR-generalist eller motsvarande.

Avgift

Ett nätverk ingår för dig som är HR PRO-medlem. Vill du vara med i flera nätverk är nätverksavgiften 1500kr/år.

Nätverkskoordinator

Cecilia Hållner är VD och grundare till People Value och har över 20-års erfarenhet som HR-chef. Hon brinner för HR-frågor och vill stötta människor och företag att växa och utvecklas gemensamt. Cecilia har bred erfarenhet från bl.a. support till chefer och affärsledare inom område rekrytering, performance management, HR-processer och struktur, organisationsutveckling, ledningsgruppsarbete, arbetsmiljöfrågor samt att ge arbetsrättslig rådgivning.

Ansökan Nätverk

Vänligen observera att du behöver vara HR PRO-medlem i Sveriges HR Förening för att kunna delta i våra nätverk.
  • Beskrivning av dig själv, vad din roll är idag, dina kompetenser samt erfarenhet.
  • Hidden