Se alla nyheter

Lär dig mer om AI och HR i vår nya utbildning

Framtiden heter AI och den står och stampar runt hörnet. Mycket teknik är redan här och den är enklare än du tror att förstå och använda. Det är dags att ta taktpinnen och börja planera och leda utvecklingen internt!  Lär dig mer om AI och HR i vår nya utbildning ”AI+HR=sant”.

Ny utbildning med start i februari

I februari lanserar vi en helt ny digital utbildning om AI och HR. Utbildningen ”AI+HR=sant passar dig som vill arbeta affärsmässigt kring hur AI kommer att påverka alla delar i organisationen, HRavdelningen och framtida roller. Utbildningen fokuserar på att få dig inom HR tryggare gällande AI-utvecklingen så att du kan prata om AI, formulera relevanta frågeställningar samt engagera andra i att tillsammans börja kartlägga, analysera och  driva AI-projekt.

Erfarna kursledare och experter

Utbildningen leds av Lena Bjurner och Camilla Häggroth. Lena är generalsekreterare på Sveriges HR Förening med gedigen senior HR-erfarenhet och bakgrund inom kundutveckling och försäljning. Lena är även utbildad inom AI och affärsstrategier vid MIT i USA. Camilla Häggroth studerar nyttan med artificiell intelligens inom HR. Hon har en gedigen HR-erfarenhet från rollen som HR-chef och är sedan 2019 på Fonus som Group HR & Sustainability Director.

Under utbildningen kommer deltagarna också att få ta del av verkliga berättelser där ett flertal privata och offentliga organisationer delar med sig av sina utmaningar och resultat av olika AI-projekt.

Anmälan öppen nu

Lär dig mer om AI och HR. Redan nu kan du anmäla dig till vår nya utbildning ”AI+HR=sant” här. Utbildningen startar 5 februari 2021 och inkluderar tre digitala träffar.

Pris: 2 990 SEK*
Medlemspris: 2390 SEK* HR BAS &
2090 SEK* HR PRO
*Pris exkl. moms

Anmäl dig

Vill gå ”AI+HR=sant”? Nu kan du anmäla dig till utbildningsstarten 5 februari 2021.

Frågor?

Har du frågor om utbildningen eller vill ha hjälp med att ta reda på om den passar just dig? Kontakta Tobias Odervång, utbildningsansvarig på Sveriges HR Förening

Diplomerad HR Business Partner VT2021"Hej HR!"